Palvelun ehdot

Gym & Tonic – Käyttöehdot ja sopimus

1. Käyttöehdot ja niiden hyväksyminen

Asiakas vahvistaa hyväksyvänsä nämä ehdot osallistumalla Gym & Tonicin palveluihin tai suorittamalla maksun palveluista.

Hyväksymällä nämä ehdot asiakas (jäljempänä ”Asiakas”) sitoutuu sopimukseen Gym & Tonicin palveluihin osallistumisesta ja noudattamaan näitä ehtoja.

Asiakkaan on oltava vähintään 18-vuotias osallistuakseen toimintaan.


2. Palveluntarjoaja

Palveluntarjoaja ja sopimusosapuoli on:

Ukonharju Oy:n
Yritystunnus: 3254267-2
Sepänkatu 10
80110 Joensuu, Suomi
info(at)gymtonic.fi


3. Palvelukuvaus

Gym & Tonic tarjoaa aikuisille matalan kynnyksen vapaa-ajan toimintoja ja tapahtumia erilaisten urheilukurssien, liigojen ja muiden yhteisöllisten aktiviteettien muodossa.

Suorittamalla ostoksen Asiakas saa pääsyn valittuihin aktiviteetteihin valitun palvelun mukaisesti.


4. Maksaminen ja hinnoittelu

Ostokset voidaan tehdä suoraan verkkokaupan kautta, jolloin maksu käsitellään Shopifyn kautta. Vaihtoehtoisesti ostokset voidaan tehdä sähköpostitse, jolloin maksu käsitellään laskulla.


5. Vahvistus ja pääsy

Kun maksu on suoritettu, asiakas saa vahvistuksen sähköpostitse. Käyttöoikeustiedot, mukaan lukien aikataulut, sijainnit ja osallistumisohjeet, lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Ostokset ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää toiselle osapuolelle, ellei toisin ole kirjallisesti sovittu.


6. Voimassaolo ja käyttö

Ostos on voimassa oston yhteydessä määritellyn ajanjakson ajan (esim. 2 kuukautta, kausiluonteisesti tai ohjelmakohtaisesti).

Käyttämättömät kerrat voimassaoloaikana eivät ole hyvitettävissä tai jatkettavissa, ellei toisin ole sovittu kirjallisesti.


7. Peruutukset ja hyvitykset

Suomen kuluttajansuojalain (38/1978) 6 luvun 14 §:n 1 momentin mukaan kuluttajalla on oikeus peruuttaa etämyynti- tai kotimyyntisopimus ilmoittamalla siitä elinkeinonharjoittajalle peruuttamislomakkeen tai muun yksiselitteisen ilmoituksen avulla viimeistään 14 päivän kuluttua palvelusopimuksen tai digitaalisen sisällön sähköisen toimittamista koskevan sopimuksen tekemisestä, tavaran kauppaa koskevassa sopimuksessa tavaran tai sen viimeisen erän vastaanottamisesta tai tavaran säännöllisessä toimittamisessa tavaran ensimmäisen erän vastaanottamisesta.

Peruutukset on toimitettava kirjallisesti osoitteeseen info@gymtonic.fi.


8. Palvelukatkot ja ylivoimainen este

Ukonharju Oy ei ole vastuussa ylivoimaisista esteistä, kuten pandemiaan liittyvistä rajoituksista, sääolosuhteista johtuvista häiriöistä tai muista ennalta arvaamattomista tapahtumista johtuvista viivästyksistä, peruutuksista tai välillisistä vahingoista.


9. Vastuu ja menettelytavat

Asiakas osallistuu kaikkiin aktiviteetteihin omalla vastuullaan ja on velvollinen toimimaan kunnioittavasti ja turvallisesti kaikissa tilaisuuksissa. Ukonharju Oy pidättää oikeuden peruuttaa oston ilman hyvitystä vakavan väärinkäytöksen tai sääntöjen rikkomisen tapauksessa.


10. Vastuuvapautus

Ukonharju Oy ei ole vastuussa asiakkaalle tai asiakkaan omaisuudelle aktiviteetteihin, tapahtumiin tai tilojen käyttöön osallistumisen aikana mahdollisesti aiheutuvista vammoista, onnettomuuksista, vahingoista tai menetyksistä. Hyväksymällä nämä ehdot asiakas nimenomaisesti sitoutuu vapauttamaan Ukonharju Oy:n kaikesta vastuusta tällaisten tapahtumien osalta, paitsi jos vastuu ei voida sulkea pois Suomen pakottavan lainsäädännön nojalla.


11. Tietosuoja

Rekisteröitymällä Asiakas hyväksyy henkilötietojensa käytön Ukonharju Oy:n tietosuojakäytännön mukaisesti: https://gymtonic.fi/pages/privacy-policy


12. Riitojen ratkaiseminen

Tavoitteenamme on ratkaista kaikki erimielisyydet hyvässä hengessä keskustelemalla. Mikäli tästä sopimuksesta aiheutuvaa riitaa ei voida ratkaista osapuolten kesken, asia pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan Suomen Asianajajaliiton sovittelumenettelyn mukaisesti.

Kuluttajalla on lisäksi oikeus saattaa riita-asia kuluttajariitalautakunnan tai toimivaltaisen käräjäoikeuden ratkaistavaksi Suomen lain mukaisesti.