Palvelun ehdot
Gym & Tonic – Käyttöehdot ja sopimus
1. Ehtojen tarkoitus ja hyväksyminen
Hyväksymällä nämä ehdot asiakas (jäljempänä ”Jäsen”) solmii sopimuksen Gym & Tonic -jäsenyyden ostamisesta ja käyttämisestä gymtonic.fi-alustan kautta.
Jäsen hyväksyy ehdot täyttämällä verkkolomakkeen ja valitsemalla "Olen lukenut ja hyväksyn ehdot".
2. Palveluntarjoaja
Palveluntarjoaja ja sopimusosapuoli on:
Ukonharju Oy
Y-tunnus: 3254267-2
Sepänkatu 10
80110 Joensuu, Suomi
info@gymtonic.fi
3. Palvelun kuvaus
Gym & Tonic on virkistysalusta, joka tarjoaa aikuisille suunnattuja, matalan kynnyksen jäsenyyksiä erilaisiin urheiluklinikoihin, liigoihin ja yhteisöpohjaisiin liikuntatoimintoihin.
Jäsenyyden ostamalla jäsen saa käyttöoikeuden valittuihin aktiviteetteihin ja palveluihin aktiivisen jäsenyysjakson aikana valitsemansa sopimuksen ja paketin mukaisesti.
4. Maksu ja hinnoittelu
Jäsenyydet ostetaan suoraan verkkokaupasta, ja maksu käsitellään Paytrail Oyj:n kautta. Kaikki hinnat sisältävät alv:n.
Voimassa oleva jäsenyys on osallistumisen edellytys. Jäsenyydet alkavat 20 eurosta ja ovat saatavilla eri kestoille ja aktiviteettityypeille.
5. Vahvistus ja käyttöoikeus
Kun maksu on suoritettu, jäsen saa vahvistuksen sähköpostitse. Käyttötiedot, mukaan lukien aikataulut, sijainnit ja osallistumisohjeet, lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen.
Jäsenyydet ovat henkilökohtaisia eivätkä siirrettävissä, ellei toisin ole kirjallisesti sovittu.
6. Voimassaolo ja käyttö
Jäsenyys on voimassa ostohetkellä määritetyn ajan (esim. 2 kuukautta, kausiluonteisesti tai ohjelmakohtaisesti). Osallistuminen edellyttää aktiivista jäsenyyttä tapahtuman tai tilaisuuden aikaan.
Käyttämättömiä matkoja voimassaoloaikana ei hyvitetä eikä niitä voida pidentää, ellei Ukonharju Oy ole toisin sopinut.
7. Peruutukset ja hyvitykset
Kuluttajansuojalain (38/1978) 6 luvun 14 §:n 1 momentin mukaan kuluttajalla on oikeus peruuttaa muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehty sopimus tai etäsopimus ilmoittamalla tästä elinkeinonharjoittajalle peruuttamislomakkeella tai muulla yksiselitteisellä ilmoituksella viimeistään 14 päivän kuluessa palvelusopimuksen tai digitaalisen sisällön sähköisen toimituksen sopimuksen tekemisestä, myyntisopimuksen osalta tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta tai, jos kyseessä on tavaroiden säännöllinen toimitus, tavaran ensimmäisen erän vastaanottamisesta.
Peruutukset tulee lähettää kirjallisesti osoitteeseen info@gymtonic.fi .
8. Palvelun keskeytykset ja ylivoimainen este
Ukonharju Oy ei ole vastuussa viivästyksistä, peruutuksista tai epäsuorista vahingoista, jotka johtuvat ylivoimaisista esteistä, kuten pandemiarajoituksista, säähäiriöistä tai muista ennakoimattomista tapahtumista.
9. Vastuu ja käyttäytyminen
Jäsen osallistuu kaikkiin aktiviteetteihin omalla vastuullaan ja on vastuussa kunnioittavasta ja turvallisesta käyttäytymisestä kaikissa tilaisuuksissa. Ukonharju Oy pidättää oikeuden peruuttaa jäsenyyden ilman hyvitystä vakavan väärinkäytöksen tai sääntöjen rikkomisen tapauksessa.
10. Tietosuoja
Rekisteröitymällä jäsen hyväksyy henkilötietojensa käytön Ukonharju Oy:n tietosuojakäytännön mukaisesti:
https://gymtonic.fi › tietosuojakäytäntö
11. Riitojenratkaisu
Kaikki tästä sopimuksesta johtuvat riidat, jos osapuolet eivät pääse keskenään sopimukseen, ratkaistaan ensisijaisesti Suomen Asianajajaliiton sovittelumenettelyssä. Jos sovittelulla ei päästä sopimukseen, riita ratkaistaan lopullisesti välimiesmenettelyssä Keskuskauppakamarin nopeutettua välimiesmenettelyä koskevien sääntöjen mukaisesti. Välimiesmenettelypaikka on Joensuu, Suomi.